Pagina's

donderdag 7 april 2011

Rokskesweelde


  


Et voila. Hierbij bied ik u de opvolgers aan van het groene rokje. Voor de zoveelste keer een aangepast patroon, ooit begonnen met het patroon van Thunderlilly. Het gele kersenstofje komt van bij "den Beer",
het groene van haar natuurlijk! 

Met deze kanjers kan ik gerust vertrekken naar Peru! Of dat is toch wat ik zelf wil geloven want de zin voor rokskes is nogal geminderd..





En als laatste bied ik u het alleerste zelf gekweekte bloemeke!


8 opmerkingen:

  1. Awel awel, rokskesgoesting verminderd? Ennoekomta? :)
    Vandaag heb ik de schaar in mijn speciaal aangeschaft stofke gezet (speciaal aangeschaft als in speciaal voor "de" rok met uw patroon)!!!
    Morgen stikken, en nog eens mijne kop breken over hoe ik nu ook al weer die voering kan vastmaken aan dat "bandstuk"... en dan gaan uitzoeken hoe ik een (blinde) rits moet inzetten. Vandaag zelfs speciaal ritsvoetje gaan kopen!
    Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te veel rokskes in 1 keer :D nu wil ik nog 1 zwart exemplaar en dan moet ik er voorlopig geen meer hebben :p

    en hoe is het gevlot?? ge weet als ik kan helpen moete roepen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes!
    Je hebt er een volger bij :-)
    Neem gerust ook es een kijkje op mijn blog.
    Groetjes
    I.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje :) jij hebt er trouwens ook een volger bij :D maar hier in de lijst zie ik wel niets..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tijdje geleden (lees-vorig jaar) ook dit stofje gekocht met de bedoeling er een rokje van te maken maar 't is er nooit van gekomen. Kreukt het snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het gele of het groene? Het gele valt goed mee, dit is een iets dikkere stof. Het groene kreukt wel enorm hard en best ook een voeringske voorzien want anders zien ze meteen ook de kleur van uw onderbroek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't gele stofje...ik maak eigenlijk geen voering voormn rokjes (te lui ;-)) maar koop der in de zeeman

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die kersenstof, volgens mij heb ik vorige week hetzelfde gekocht, met een zelfde doel!

    En rokken heeft een vrouw toch nooit genoeg? Allez hup, weer achter 't machien!

    BeantwoordenVerwijderen