Pagina's

zaterdag 3 september 2011

Give-Away!

Omdat 17 volgers een schoon getal is en omdat ik niet langer wou wachten voor een Give-Away geef ik hierbij 3 zelfgemaakte juwelen weg!

Zoals bij de meeste is de opdracht niet al te moeilijk, het enige wat je moet doen is:

- volger zijn 
- een leuke comment achterlaten waarom jij wil winnen en welk juweel je wil winnen
- én indien je een linkje plaatst op je blog dan verdubbel je de kans om te winnen.

De Give-Away loopt tot 19 september 2011.

Veel succes!

Numéro 1:


Numéro 2:


Numéro 3:



edit: vergeet ik dan nog wel de link naar de facebook pagina zeker, hier kan je ze kopen:

25 opmerkingen:

  1. Ooh, ik vind ze allemaal mooi, maar ga dan toch voor de blauwe roosjes. En zal een linkje zetten op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik zou heel erg graag winnen, omdat de juweeltjes erg mooi zijn en helemaal mijn stijl! Ik zou graag meedoen voor de ring. Ik plaats zeker een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blauwe roosjes zijn erg dromerig! Daar droom ik dus van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige juweeltjes. Ik ben helemaal weg van de ring :)
    En de link wordt met plezier op de blog geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ola, ik ga voor de blauwe roosjes! Linkje geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ring is prachtig! Die staat super met mijn nieuw bloesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOH zo mooi allemaal! Ik smelt het meest weg bij die blauwe roosjes. En waarom ik wil winnen? Eind september verjaar ik, het zou dus een heel leuk cadeautje zijn;)!
    Ik plaats een linkje op mijn blog en ben al volger...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die blauwe roosjes zouden hier héél veel gedragen worden! Ik plaats nog een linkje op facebook, bij gebrek aan een blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwh, allemaal prachtig! Moeilijk kiezen.... ik ga voor de ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. blauwe roosjes zouden perfect passen bij mij ahum bruine ogen. Toeme toch, in mijn hoofd klonk het schoon ;) Ik kan niet klikken om jouw volger te worden. Nog ne keer toeme toch. Maar ik blijf proberen en kaarsen branden en vingers kruisen tot 19 september!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oké, mijn 2 oudste dochters van 17 en 16 zeuren nu al een hele tijd om gaatjes in hun oren. Zal ik ze zeggen: als ik de blauwe roosjes win, mag je gaatjes? Ik werd volger en plaats een linkje.
    Leuke blognaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away ! Ik doe graag mee. Ik draag dagelijks een opvallende ring, en zo nog eentje erbij in de verzameling zou wel leuk zijn. Numéro 1 dus. Ik volg je ook vanaf nu en ik zet een linkje op mijn blog naar je give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor de blauwe roosjes! Blauwe roosjes zijn, zeg maar, echt mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. alle 3 mooie juweeltjes. Ik ga voor numéro 2

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oké mama, dat berichtje van jouw (Joppe) hierboven heb ik gelezen. Dus als ik win, krijg ik dan a.u.b. gaatjes, please !!!
    Ik doe hééééééél graag mee voor de blauwe roosjes. SPANNEND.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga voor nummer 2, 'k vind die bloemetjes echt prachtig! 'k Heb trouwens ook een linkje op mijn blog geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een plaatjes, maar door pijnlijke gaatjes (in mijn oren) ga ik voor nr 1 de ring.
    Ik plaats ook nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De blauwe oorbelletjes vindt ik super en daar ga ik dan ook graag voor. Linkje wordt vandaag nog op mijn blogje geplaatst! En euh op naar de 50 volgers!!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige juweeltjes, ben net volger geworden en ga voor nr 2 .....(ik plaats ook een link op mijn blog ) ....

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voila, ik ben volger en zeer nieuwsgierig naar alles wat je maakt. Zet meteen en link om mijn blog. Ben helemaal wild van die blauwe roosjes ... Wauw !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, hier een nieuwe volger. Het is echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen