Pagina's

woensdag 19 december 2012

De laborant in mij

Of er nu een babykleedje of een vuilzak onder mijn naaimachine zit, de wederhelft heeft het niet door.
Begrijpend is hij wel, de momenten dat ik mijn machien door de ruit wil kieperen is mijn lief daar voor mij te kalmeren. T'zit er gewoon niet in denk ik, die feeling met stofkes.
Maar plots was er interesse, ah iets dat ik ook kan gebruiken, dacht hij.
"wilt ge mij ook zo is iets maken, voor op't werk? Kga dan altijd aan u denken" zei de romanticus.

Tuurlijk wou ik zoiets maken, theeft alleen maar 3 maand geduurd. 





Vergeef mij mijn luiheid, de verf moest nog drogen dus kon ik de 'proef' lijntjes nog niet verwijderen.




12 opmerkingen:

  1. haha, de laborant in mij vindt dit een geweldig idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moh, zo lief dat hij dat vraagt!!!
    hoe doe jij dat, je hulplijntjes? ik heb dat al geprobeerd met potlood hier, maar dat 'pakt' niet op die porselein, dus hier is alles uit de losse pols - boenk - zo er op, direct voor echt :)
    mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tis nogal n lieveke he ;) en ik doe dat met balpen, dat schrijft bij mij om 1 of andere reden heel goed.

      Verwijderen
  3. Tot tof ! Zoiets zou ook helemaal op het lijf van mijn echtgenoot geschreven zijn ! Om te onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moh, zo lief! En gewoon helemaal uit zijn eigen?! Dat moet de mijne nog leren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja helemaal uit zijn eigen :) normaal krijgen mijn maaksels hier ook niet te veel aandacht :p maar dat vond hij iets nuttig en plezant. Den tactiek is om zo'n dingen voor andere mensen te maken, dan worden ze jaloers ;)

      Verwijderen
  5. Haaa, zoiets staat ook al even op het lijstje! Heel leuk inderdaad! Ik had zelfs gepland om een paar tassen te decoreren om cadeau te doen voor kerst... Maar of dat er nog van komt, we zullen zien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is vrij snel klaar zo'n tassen. En met die nieuwe stiften hoef je het niet meer te bakken in de oven. Theeft mij zowat 5 minuten gekost :p

      Verwijderen