Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Verbouwen deel duuzend

Maand 6. Al 6 maanden dat wij de term "in't stof zitten" maar al te goed begrijpen. Dat we elke zaterdag vroeg uit bed kruipen om dan de deur die de hele week toe blijft, te openen. De geur van hout komt mij aan de eerste trede tegemoet. Ik slenter naar boven en verkleum de eerste minuten van de kou. Om dan een hele dag te foeteren met gyproc. Gyproc op maat snijden en "plakken" schrijf ik nu als extra op mijn cv.
Toen zaterdag de eerste kamer dan gyproc-klaar was, was ik zo blij, echt blij gelijk een kind.


Wanneer ik dan begin te dromen...


Zie ik al een keigezellig bed staan in onze slaapkamer waar nu nog een werkbank staat. 


of zie ik mezelf al een douche nemen


Maar dat is dus allemaal voor binnenkort, haaa wat doet dat deugd om dat uit te spreken, BINNENKORT, als in niet zolang meer. Iets waar ik vorig jaar geen einde aan zag.

En dan, dan beginnen de werken beneden. Een aanbouw en binnenin verbouwen. 
Gelijk de echte, met nen echte architect enzo.
Mocht ge een serieus goeie architect weten, deel die gerust met mij! :)

Het enige wat ik nu echt mis is om het huis gezellig in te richten, om mijn eigen smaak toe te voegen.
Maar omdat die aanbouw toch niet zooo lang meer op zich zal laten wachten kocht ik toch al wat interieurspullen. Het gedacht dat dat ooit allemaal schoon in mijn huis gaat staan doet al heel veel.
Ik kwam op de Hema site terecht en het verbaasde me eigenlijk wat voor schone spullen die hebben.
Ik vulde mijn mandje met het volgende:



de familie pot


Het fotorek, enkel bedacht ik me of ik beter niet het grote genomen had i.p.v. het middelgrote.

En dit metalen bakje





Mijn drang naar een gezellig huis is ook weer gesust!

8 opmerkingen:

  1. Maar dat kan ik geloven! Nog even doorbijten en het inrichten kan helemaal beginnen. Alles wat je nu doet, is helemaal voor jullie hé, dus dat zal een gigantisch voldaan gevoel geven als het af is! Toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou vol, hou vol...het komt (ooit) goed!
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog zo'n lieveke, merci he voor de lieve woorden! :)

      Verwijderen
  3. In ons kleine dorp Ter Aar hebben wij ook een Hema tegenwoordig en iedere keer loop ik te kwijlen van die mooie potten! Wil ze graag, maar zou niet weten waarvoor ik ze moet gaan gebruiken en waar neer te zetten (en dat moet van mezelf... ik heb zoveel spul dat ik er echt een rede voor moet hebben om te kopen..) Zelfde met de krukjes met gekleurd onderstel (hoge en lage)... die wil ik ook heul graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel ik ben van plan om deze te gebruiken voor alle soorten suiker die nu steeds open vallen in de kast. Ik heb van die glazen appel potten al staan maar deze kunnen er gerust nog bij! Die krukjes zijn inderdaad ook heel mooi maar echte meubels mag ik momenteel niet kopen :(

      Verwijderen
  4. Die potjes staan hier al een tijdje mooi te wezen. Ik blijf ze pachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cool...uitkijken naar binnenkort dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen