Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Stempelpret Give-Away: kies zelf je maat!

Soms is een klein projectje al genoeg om er vreugde van te hebben, want met mijn huidige naai/hobby/eigenlijk alles wat moeite kost-dip valt er ook niet veel vreugde te beleven. Maar mijn oneindige bron Pinterest bracht de goesting om nog eens het materiaal boven te halen!
Een simpel projectje om mijne motor terug in gang te krijgen.

Ik zag hier en hier wat ik precies wou en had alles praktisch in huis dus geen excuses meer!

Wat heb je nodig?
- een wit shirt van de Hema/Wibra/Zeeman
- een handgemaakte stempel (kan met foam gemaakt worden)
- inkt


Resultaat:










En wat valt er hier nu te winnen? 
Wel het shirtje mag van mij de deur uit! Ik vond het zo leuk dat ik er meteen 3 gemaakt heb dus eentje gaat jullie richting uit. EDIT: ik laat de keuze aan jullie voor de maat. Wie wint geeft met de maat door van het gewenste shirt. (dit omdat er niet zo heeeeel veeel mensen zijn met een pasgeborene :) ). Gelieve dit dan ook te vermelden bij de comment!

Je kan dit winnen door gewoon volger te zijn, niets moeilijke opdracht/vraag, gewoon meedoen!
Op maandag 10 juni trek ik een winnaar!


En niet enkel hier worden er cadeautjes gegeven maar ook hier!

17 opmerkingen:

  1. Heel leuk shirtje, ik doe graag mee met de give-away, ik volg je via bloglovin en GFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je al! Mijne motor ligt ook al veel te lang te stil. Misschien moet ik ook maar eens gaan stempelen! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toeme, dan heb ik een pasgeboren zoon, dan heeft die al een 56. Het idee heb ik wel gepind... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha maar een 56 heb ik ook liggen :D als ge wint krijgt ge die 56 wel hoor ;)

      Verwijderen
    2. psst...als ge ne 62 hebt, doe'k zeer graag mee (mijn zoon zuipt melk, dus vrees ik tegen 10 juni als aan 62 te zitten)

      Verwijderen
    3. haha ok geen probleem! :D melk-maniak!

      Verwijderen
  4. voor mij als ik win maat 74 of 92 - er zitten thuis 2 kandidaten te wachten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel maatje 92 winnen, zou dat er zijn ;)
    Bij deze volg ik jou!
    En tevens een warme oproep om me terug te volgen ;) http://mamadammeke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! maar wat een vreemde maten hier boven! Ik heb een Medium denk ik toch! :P

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, ik doe graag mee voor een 110-116.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love it! Ik doe ook mee vr een 110-116, duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook graag mee voor maatje 122
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee maar het maatje maakt niet zo heel veel uit... :-) De baby is nog niet geboren dus het mag gerust eentje op groei zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik neem graag deel, voor de dochter. Moest ik de gelukkige zijn, graag een 152. (Ik ben er vroeg aan begonnen, of ik begin oud te worden)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. voor nen 122-128 doe ik ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. net terug uit verlof en hopelijk nog net op tijd om deel te nemen aan je giveaway?
    anyway, ik waag het erop :)
    euh, mijn jongste zus werd 3 maanden geleden voor de 1ste keer mama, mijn oudste zus werd 6 weken geleden voor de 2de keer mama, en ikzelf word eind oktober ook voor de 2de keer mama..genoeg baby's dus in de buurt :)
    vanaf maatje 62-68 zou dus prima zijn om 3 baby's mee blij te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen