Pagina's

zondag 23 januari 2011

Beebies en baby's

Tegenwoordig lijkt het alsof iedereen rondom mij zwanger is, tis er den tijd vant jaar voor zeker? Maar ik doe nog niet mee aan die rage hoor! Neenee, nog geen baby's hier ten huize *puut* (om de privacy van de wederhelft een beetje te respecteren :p) Maar toch is de verleiding zo groot met al die kleine ienieminie kleertjes en al die blogs die mij hier rond de oren slaan met hun schoon patronen en leuke kinderverhalen.
Om die "goesting" een beetje in te vullen ben ik dan al maar begonnen met cadeautjes te maken voor de zwangere familieleden/vriendinnen. Want zo ben ik dan hé!

inieminieboots!


2 romperkes: het 1ste met een logo waar ge u wss niets bij kunt voorstellen.
Wel het ligt helemaal niet aan u! Het is nl. het logo van de band waar de vriendin haar vriend
in speelt (volgt u nog?). Het nieuwste lid moet toch ook wel zeker een bandshirt hebben!
En het 2de verwijst terug een beetje naar het rock-gehalte die beide ouders hebben
en naar de naam van de papa.

Mijn schoon stofke en flockfolie haalde ik natuurlijk bij haar !

1 opmerking: