Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Blossom Fever

Het wordt zielig, niwaar. Weer een rokske.. Ik had me voorgenomen dat ik er genoeg had voor de reis naar Peru (die er trouwens maandag aankomt!) tot ik de overmooie groene blossom-rok naar de sjokkedeizen hielp.

Toen ik vol goede moed begon aan het blossom rokje int groen, vergat ik namelijk de stof voordien te wassen. Wat resulteerde in een rokske waar ze u graag in Brussel Noord mee zien, m.a.w. het werd ne minirok, maar 1 van het soort waar ge echt ni over 't straat mee wilt. Want niet enkel kromp hij in de lengte maar natuurlijk ook in de breedte. Nu lijkt het wel of ik in een ontkenningsfase zit "neen ik ben echt niet te dik voor dees rokske", wat dus niet het geval is.

Daarom maakte ik dezelfde, deze keer in't blauw én 2 x voordien gewassen

7 opmerkingen:

  1. ik sukkel nog altijd aan mijn eerste exemplaar :(
    hij zat eindelijk in mekaar en leer zo perfect, maar bleek te groot en het 'plat stuk' kwam te lang...
    soit, bijstellen en verderdoen zekers?
    veel plezier op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk stofje! Heb je er een rits in gezet? Ik heb nog een aantal lapjes liggen, voor een jurk maar ook wel voor een rok. Ik ben alleen een beetje huiverig voor een rits...

    Liefs,
    Hanneke
    hannekemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Hanneke,

    het stofje komt van bij Vermiljoen :) er staat idd een rits in, maar er zijn tal van goede tutorials hier in blogland om je daarbij te helpen! Kijk eens bij meisjesmama of bij eloleo of mme zsazsa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar dat is ook toevallig, ik heb net dezelfde rok als jij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen