Pagina's

dinsdag 13 december 2011

De vos en de haas

Tegenwoordig schuilt er wel een haas in mij. Een haas die naarstig naait voor toekomstige kindjes. Verduidelijking, die toekomstige kindjes zijn toekomstig dus maw die zijn zeker nog niet op komst. Maar het valt op. De kast waar er nog een schap vrij was lijkt gejongerd (aja want hazen=konijnen jongeren nogal hé...) te hebben. Omdat de kast naar mijn inziens nog niet vol genoeg was heb ik afgelopen weekend volgend slaapzakje eraan toegevoegd.



Soms werkt die haas ook wel eens tegen en werk ik de dingen veel te snel af. Ik kan mezelf vervloeken op zo'n momenten. Na 3x lostornen lijkt het wel een beetje op het beeld in mijn hoofd.



De lieve vosjes kocht ik bij Vermiljoen .

5 opmerkingen:

  1. keimooooooooooooooooi!! zou ik ook eens moeten maken voor mijn toekomstige kindjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tis een verslaving he! :) maar het valt goed mee om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze heel mooi! Heb je met een patroon gewerkt? en is de buitenstof katoen of tricot? en de binnenstof? Ik zou graag zo'n modelletje maken voor mijn collega die zwanger is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Inne, ja ik werkte met een patroontje van Kallou, na even zoeken heb ik het gevonden: http://www.kallou.fr/blog/tutoriel-de-la-turbulette-japonisante/
      De stof is een katoentje, gaat perfect daar de slaapzak goed ruim is. De binnenstof was een fleeceke, een soort berenstofke zoals dekentjes,van het stoffenspektakel. Wel goed vaststeken met naalden voor je stikt, de berenstof was bij mij zeer elastisch.

      Verwijderen
    2. Heel erg bedankt! Ik moet nog wat bij elkaar zoeken en ga volle moed eraan beginnen ;)

      Verwijderen