Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

34 weken

- 34 weken volop leven en plezier in my tummy!
- friemelende handjes en voetjes die duidelijk ongeduldiger worden met de minuut en een uitweg zoeken tussen mijn ribben;
- oneindig veel liefde dat we nu al niet kunnen plaatsen;
- elke avond het "you are my sunshine" melodietje afspelen in de hoop dat je dat zal kalmeren eens buiten de buik;
- prioriteiten die nu plots futiliteiten worden omdat we alles nu eenmaal klaar willen voor jouw grote komst;
- 4 poezenpootjes die niet begrijpen waarom er plotseling een park in de living staat vol ballonnen maar waar ik zeker van ben dat ze jou met open pootjes zullen ontvangen ;)
- dat en zoveel meer raast er de voorbije dagen en weken door mijn (moeder)hart.

Daar waar alles nog zover weg leek, komt het plotseling wel heel dichtbij. Misschien wel dichter dan we graag voorzien hadden. Zwangerschapsvergiftiging gooit hier namelijk al 2 weken roet in het eten. Ik had me mijn laatste weken anders voorgesteld, maar hé hier ten huize Owl.mygod gaan wij nooit voor de easy way ;) Alles wordt goed opgevolgd en je kreeg alvast alles om je komst zo goed mogelijk voor te bereiden! Het voelt nog wat onwennig om te weten dat je 1 dezer dagen (hopelijk weken) hier bij ons zal zijn maar je bent meer dan welkom kleine pruts!

Gelukkig werd de kinderkamer al tijdig afgewerkt en mede dankzij jullie inbreng he! :)
Uiteindelijk kozen we voor het Studio Ditte behang, iets wat voor ons beide perfect past bij zo'n vers pasgeboren baby'tje.



7 opmerkingen:

  1. Heel knap! Maar ik hoop toch dat de baby de eerste maanden dicht bij jullie mag slapen in plaats van in een "kamer uit de boekjes" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Heel veel succes! Ik weet helemaal hoe je je voelt - hier zijn we vandaag 33 weken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, het vliegt! Toitoitoi :) Wat een lief kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kastje, mooie zoon, In Heerlen was het onlangs afgesprijsd voor 49 euro, heb staan twijfelen en nu spijt dat ik niet gekocht heb

    BeantwoordenVerwijderen