Pagina's

dinsdag 14 december 2010

kaderkesverzameling


In de categorie: goedkoop, goedkoper, goedkoopst haalt dit toch wel een hoge score. Ik had mijn zinnen gezet op zo'n fancy geheel van fotokaders maar toen ik de prijs zag ging die goesting wel ffkes over...
Daarom hier een véél goedkopere versie en even schoon!


* Voor kaderkes kijkt ge best eens in de Axion, Wibra, Blokker, etc..

- Eerst legde uw collectie kaderkes eens op tafel voor uw vorm te maken en
draai ze dan vervolgens om.
- Voor de kaderkes aan elkaar te hangen heb ik van die haakjes gebruikt die je
kan terugvinden op van die goeikope glazen kaderkes (zie foto 2 en 3)
Ge neemt zo'n clipke en ge trekt die twee "beentjes" wat open zoals de pijltjes
het aanduiden op foto 3, daarna trek je de ene kant over 1 kader en de andere kant
over de kader die er tegen ligt. Zo worden de kadertjes samengespannen en komen ze zeker niet los!
(tip: gebruik geen schroeven want dat komt niet ten goede van uw kaderkes en
dan kunde der dus ook geen foto's meer insteken)
- Om dat geheel dan schoon tegen uwe muur te hangen moet ge wat puzzelen.
Ik heb het ongeveer afgemeten vanaf de bovenkant tot aan de rand van 1 kaderke
en dan dat op mijne muur afgemeten en daar een nageltje geslagen.
Ge slaat natuurlijk zoveel nageltjes naar believen in uwe muur.. 
En zo hangt dat hier nu al 4 maand in onze gang! Als er iemand een beter
idee heeft om deze aan elkaar vast te maken dan wil ik het graag horen!

0 reacties:

Een reactie plaatsen