Pagina's

dinsdag 28 december 2010

Kerstmis is...

de strijd gewoon opgeven..




Maar! Kerstmis is ook cadeautjes maken én dat heb ik vrijdag nog last minute gedaan!

Er was:

een cadeautje voor de nichtjes




frambozenoorringen waar er nog links een haakje ontbreekt..



oorringen voor mezelf!

 


én een nieuw rokske maar waar nog geen deftige foto van bestaat.


Ge zou zeggen dat ne mens toch wel redelijk productief geweest is maar er staat nog zoveel op het lijstje dat dit eigenlijk peanuts is met hetgene wat ik allemaal nog wil maken.
Men moet ergens beginnen é!

1 opmerking:

  1. t Ziet er mij een plezant vedetje uit, jouw Elmo! ;-)
    Ik kreeg mijn Elmo vier jaar geleden als kerstcadeautje, en toen vond hij de kerstboom ook een geweldig speelparadijs! Ondertussen doet het hem allemaal niets meer en lag hij dit jaar lekker tussen de cadeautjes te maffen ;-) Grappig dat ze naamgenoten zijn!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen