Haa lang geleden dat u hier een rokske zag! Wat zegt u? U begon het al te missen? Dat dacht ik al! Exemplaar nr 1 van het nieuwe jaar rolde al vanonder het masjien:
(voor een foto van mezelf met de rok had ik geen tijd, nu ik de eerste foto zie had ik dat misschien beter toch gedaan)
AMAI HOE MOOI ZEG! Ik durf mij niet te wagen aan rokken voor mezelf...die ene keer was een echt fiasco, moest rok over mijn hoofd trekken om erin te kunnen (wegens te lui om rits in te naaien), kan de bedoeling niet zijn, dus hou ik me maar aan projectjes voor de kindertjes ;-)
wow! heel erg mooi!
BeantwoordenVerwijderenOp de kapstok vind ik 'm al super, wat moet dat dan niet zijn als er een echt lijf in zit :-)?
BeantwoordenVerwijderenschoon rokje! (je kreeg ook een award van mij, eum voor als ge er goesting in hebt...)
BeantwoordenVerwijderenooh merci! dat zal dan mijn eerste award wezen, ik maak er wel tijd voor! :)
VerwijderenAMAI HOE MOOI ZEG!
BeantwoordenVerwijderenIk durf mij niet te wagen aan rokken voor mezelf...die ene keer was een echt fiasco, moest rok over mijn hoofd trekken om erin te kunnen (wegens te lui om rits in te naaien), kan de bedoeling niet zijn, dus hou ik me maar aan projectjes voor de kindertjes ;-)
ik heb (nog) geen kindertjes :( ik kan je spijtig genoeg niet echt raad geven enkel maar proberen proberen en proberen!
Verwijderen