Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Post

Wanneer ik eens niet doelloos rondsurf op het internet, radeloos op zoek naar een dakkapel of isolatie dan vertoef ik gegarandeerd weer in 1 of andere webshop. 
Mezelf niet moeten verplaatsen en de onuitputbare hoeveelheid sites zorgde ervoor dat de portemonnee deze maand leeg is.

Dit viel alvast in de bus deze week:


Oorbellen van Staen
Gewonnen met de Give-Away van Staen, Bedankt! Ik koos de gele!


On Point Pinkish en On Point Golden



(stoffen bij Noeks)


En valt dit normaal gezien nog in de bus


(Skunkfunk)


Aaah zo blij gelijk een klein kind! 

Zijn er zo nog van die leuke webadresjes waar ik nog geen weet van heb? 

2 opmerkingen:

  1. Segseg, al dat shoppen, moet gij geen huis verbouwen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jama tis ni allemaal gekocht he :p en ik vond datk da wel verdiende na zoveel stof opgesnoven te hebben...

      Verwijderen