Pagina's

maandag 6 augustus 2012

Een weekje verlof, hetgene wat ik nodig had. Een week weg van alle sleur maar toch nog steeds met de nodige stress. Want op reis met 3 koppels, dat werkt toch niet altijd even vlot. De stress begon al de dag voor het vertrek, of was het 2 dagen voor ons vertrek? G. stuurde nog snel een mailtje om het aankomstuur te bevestigen, het was vrijdag en we vertrokken zondag. *tudum* meteen een mailtje terug. Wauw, snelle reactie, leuk we komen aan tegen 16u en eindigen onze avond met een aperitiefke. Tot we die laatste zin één voor één nog eens lazen. à demain! .... à demain!
Een dag eerder, we werden er zaterdag verwacht. "no way mijn valies is nog ni gemaakt!" 7uur later: wij in de auto met een halve valies, winterkleren mee terwijl het daar 37 graden was, geen slippers, ... 
Uiteindelijk daar aangekomen vraagt de eigenares wat we aan haar deur stonden te doen, dat we nog een uur te vroeg waren en dat ze nog een "paar dingen" moest opruimen. Ik had eigenlijk ook niet meer verwacht als ge uwen hond "U2" de naam geeft. Het was het uiteindelijk wel allemaal waard want het weer, de locatie en het gezelschap was perfect!

Ik kan u verzekeren, hier (Bretagne) hadden wij plezier!




We waanden ons in Disneyland 


Als een echte diva



En als het avond werd, dan kwamen de allerschattigste beertjes tevoorschijn




Aah, Frankrijk ik mis u al!

1 opmerking:

  1. Genieten! (allez niet die vertrekstress, hé) Wij gaan dat volgende week doen :)

    BeantwoordenVerwijderen