Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Jackpot!

Want zo voelde het wel aan toen ik vandaag deze 2 bjoeties mocht afhalen!
De "ohnee waar gaan we dat zetten" en het gezucht van de wederhelft nemen we er zo met plezier bij.



Wat denkt u? Zou ik ze een kleurtje geven of laat ik ze in hun vintage-bestaan?

Misschien helpt een ultra zacht dekentje wel om de stoelen wat op te fleuren. Een dekentje dat deze middag gemaakt werd op het pop-up expo atelier van Ikea. 


Een beter verslag én foto's volgen later. Zoals u kan zien ist nogal donker en is dat niet ideaal om beelden vast te leggen op de digitale plaat.

En voor nu, een goeie nacht!

7 opmerkingen:

  1. Ha ben jij owl mu god... ik zat een beetje verder om de hoek tijdens het pop-up atelier en mijn verslag volgt ook nog... Vandaag hoop ik en anders morgen ;o)
    t was plezant hee
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. twas enoorm plezant :) zat je dan meer aan het raam? ik kan er mij zo precies geen hoofd bij voorstellen :)

      Verwijderen
    2. geel t-shirt, juist het hoekje om. Er zaten denk ik 2 toffe madammen tussen ons! :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. kvind dat ook maar hier en daar is er wat verf af... en dit http://woonblog.typepad.com/.a/6a0162fdc1d135970d016763b6a474970b-pi
      en
      http://woonblog.typepad.com/.a/6a0162fdc1d135970d016302c1fbf6970d-pi
      vind ik ook niet mis :)

      Verwijderen
  3. Schoon stoelen, ik heb ook een stoelen,.verslaving, mijn schommelstoel heeft dezelfde stijl, vond ik voor 15 euro op garage sale en heb ook nog een lagere stoel zo voor 1 euro uit kringloop, nu hebben we dus 16 stoelen hier staan voor twee mensen een aankomende baby die ik nogneen tripptrapp wil kopen ook, aja nog twee klapstoelen in de berging,,nog twee tuinstoelen op t terras en twee kampeerstoeltjes, dan zitten we aan 23, op een appartement:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ma geweldig! Ik heb ook zo'n lichte verslaving. Maar tis toch leuk om zo eens te kunnen afwisselen he. Die van jou van de garage sale vind ik echt prachtig!

      Verwijderen