Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Zachte chevron

Een kleine tweetal weken geleden nam ik deel -met tal van andere gezellige blogsters- aan het pop-up expo atelier van Ikea in Brussel. Een namiddag naaien, gezelligheid, koekjes, tijd voor mezelf en dé "juf" bij uitstek voor het geven van workshops . Ik moet het u niet zeggen, het was gewoon záálig.

Zij en ik vertrokken samen als klein kinders richting Brussel, hoezee en joepie en we hebben er zin in! Dit buiten mijn inschattingsvermogen gerekend. We kwamen een klein half uur te laat maar uiteindelijk hebben we toch onze eindmeet gehaald en liepen wij door Brussel met ons eigenhandig gemaakt dekentje.



Bij thuiskomst had ik er nog steeds zin in, ik had al lang het maken van een kussensloop op mijn to-do lijst staan. Het was dus de moment om er maar meteen in te vliegen. Bij De Stoffenkamer vond ik mijn gading, tis te zeggen, ik kon niet kiezen dus vond ik 2x mijn gading.





Jawel, het schoonste behang van de jaren '60 hangt ook nog steeds tegen onze muren.

4 opmerkingen:

  1. Amai, al behangen en al? Dat gaat daar goed, die verbouwingen! ;-)
    Ik ben trouwens ook zot van die stof, hier in het lichtblauw in de kast liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja en content dat ik daarvan ben. Nu dat we boven heel ant verbouwen zijn denk ik dat daar ook te gebruiken...
      Ha en de blauwe versie heb ik ook gekocht :D

      Verwijderen
  2. Haha, ik heb bijzonder lang getwijfeld of ik die stof zou meenemen of niet. En deed het uiteindelijk niet! Ik ga toch nog maar eens teruggaan denk ik ; ) ! Fijne blog zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je zo hard twijfelt dan is het waarschijnlijk de moeite waard :)
    Kheb terwijl je blog ook ontdekt, zo tof geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen