Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Behang dilemma's

Onze bovenverdieping raakt zo stilletjes aan klaar, ewelja buiten de douchekamer en onze dressing dan, maar de babykamer die roept om afwerking. Momenteel is dit nog een wit kamertje met een eiken vloer en idem dito balken. Al maanden pin ik alles wat schoon is op mijn bord maar blijkbaar had ik een overload aan ideeën gepind waardoor ik de bomen door het bos niet meer zag. Winkels afschuimen zit er ook niet in want zwangerschap bracht ook bekkeninstabiliteit met zich mee. Maar goed, allmighty internet heeft winkels genoeg waar ik uren kon in vertoeven. En nu ik ondertussen 6 maand ver ben lijkt het mij handig om "dieje van ons" eens aan't werk te zetten en de muren te verven/behangen.
Ik koos er enkele uit op internet maar nu nog 1 uit die reeks kiezen... Zeg mij eens wat uwe voorkeur is:

De bunny's van Studio Ditte (stiekem heeft de witte achtergrond mijn voorkeur)


Of het Kite behang van Ferm Living



Dan zijn er ook nog de vosjes die mijn hart gestolen hadden, de prijs iets minder...



Of gaan we voor de, ondertussen alom bekende klassieker, bomen van Ferm Living?



Help!

10 opmerkingen:

  1. Ha! ik had hetzelfde dilemma( buiten de vosjes) en ben dan voor iets compleet anders gegaan! een retro behang uit Colora, iets met bollen en oker :)
    Maar, ik ga voor de witte konijnen! bij jou dan, mijn papier ligt al gekocht te wachten om behangen te worden, ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kite behang! Zo tof! En beide varianten zijn hééél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manman, ik ben blij dat ik gewoon overal witte muren wil, alweer dilemma's minder! Zo raprap zou ik precies het linkse Kite-behangske kiezen. Alhoewel ik de vosjes nog schoner vind, maar de prijs is inderdaad nogal kak. Of anders overal wit geverfd en dan 1 reep behangpapier, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, ik dacht: 'allez, behangpapier, zoveel kan dat toch niet kosten?'. De vosjes zijn dus idd afgeschreven! Ik zou voor de kites gaan en bied u mijn diepste medeleven aan: bekkeninstabiliteit is een hel. Er zijn blijkbaar wel varianten: bij mij deed het enkel pijn als ik zat of lag. Ik mis zwanger zijn totaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier een voorkeur voor het kite behang met bleke achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allemaal mooi!! maar die bomekes zijn toch nen blijver!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de vosjes of de bomen. Serieus. ik zou toch die vosjes overwegen, niet omdat ik jullie geweldig in de kosten wil jagen maar ziet't als een investering, dat blijft daar minimum 12jaar ophangen en dan is't een kleine 9 euro per jaar. Ah da's voor niets (gelet dat ge met één rol zou toekomen natuurlijk) een kleine ophaling voor jouw koter in spe en ge zijt er al ;) En merci om al wat opzoekwerk voor ons te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen