Pagina's

maandag 19 maart 2012

Give-away, of toch bijna.

Mijn ongeduldigheid kennen jullie ondertussen wel al, dus waarom zou ik wachten tot ik een jaar (of 2 ondertussen) blog of tot ik exact 50 volgers heb? Nee ik doe graag is zot, gewoon op den bots eens iets weggeven. Alleen weet ik niet wat. 
Dus vertel mij wat u graag zou winnen! 
Wel realistisch blijven he mannekes, de lotto winnen of een reis naar Honolulu zit er dus alvast niet in.













Ohja, mijn excuses om u te doen denken dat er hier nu al iets te winnen valt...

9 opmerkingen:

  1. Lol, das veruit de meest zinvolle give away die ik al vast tegengekomen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een rokje met owl-my-god signatuur? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juweeltjes!!!! Liefst iets voor in mijn oren, blauw, geel of groen!!! Ik doe dus zeker mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik laat mij gewoon graag verrassen, dus ...ik doe mee !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het muurkast ontwerp dat in mijn hoofd en een beetje op papier zit iets degelijker uitgewerkt, volgens mij kunt gij dat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ewel stuurt mij eens een schetske of zet eens op papier wat ge wilt en kzal het eens proberen.

      Verwijderen
    2. Wauw, gij meent dat? Nu moet ik het wel terug gaan zoeken en een beetje fatsoeneren, want zo durf ik dat niet. Anyway, het komt er (ooit) aan!

      Verwijderen
  6. hetzelfde zeggen als hierboven wordt waarschijnlijk niet echt geweldig geapprecieerd dus was ik ne keer diep aan het napeizen en ziehier: een rokske (toeme ik zie just dat er nog iem dat vroeg, toeme toch!), het onbestemd kleedske dat dan ineens een bestemming krijgt (spitsvondig, ik weet het, pfff blame dinsdagvooravonden) of zo van die o'owlingen. En stiekem vind ik ook wie het meeste ideeën gaf...wint, yes!!! Neeneenee...ik kijk al uit naar wat het zal worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alé ik zou hier nog nen handel kunnen beginnen begod! Ge kunt het mij altijd eens mailen en dan kan ik zien of ik het realistisch op papier krijg :D Ik denk dat ik al wat inspiratie heb!

      Verwijderen