Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Van porcelein

T'is toch wel erg gesteld met mij. Ik liet me gaan in 2 kringwinkels en de retrobeurs en zo kwam ik thuis met 3 theepotten, een servies en nog een tweede servies. Ik had het eigenlijk pas door toen ik de hele inboedel uitgestald had in de eetkamer. "En wat gaat ge daar nu mee doen", vroeg het lief. Gelukkig heb ik voor alles excuses, "ik ga dat beschilderen en die andere zal ik wel eens weggeven". Oef, dat hebben we ook weeral eens tactisch aangepakt. Ze staan nog steeds in de eetkamer klaar voor beschilderd te worden maar voor het geval u van plan was om op theevisite te komen, dan kan u alvast thee/koffie drinken in deze schattige tasjes:









Nog even geduld trouwens, de give-away is in aankomst!

2 opmerkingen:

  1. hej, mooi mooi mooi!!!
    ik liet me gaan met porseleinstiften (mag nadien zelfs in de afwasmachine - die ik niet heb - en blijft mooi): http://evavertelt.wordpress.com/2012/03/19/over-porseleinwinkels-en-olifanten/
    ik heb op pinterest zelfs al tekeningen OVER de originele bedrukking van het porselein gezien, ook heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Dat kan je gewoon niet laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen