Pagina's

dinsdag 17 april 2012

De ECHTE give-away!

Hupla, plotseling is alles achter de rug. Ik plande een give-away, had een arsenaal aan cadeautjes gepland, ging nog even oefenen voor de marathon en daar hadden we het. Buikgriep, een week voor het evenement van het jaar. Maar goed, geen excuses, ik moest en zou aanwezig zijn! En ik was er, en het was perfect, het was overweldigend, het was boven mijn verwachtingen. Ik las hier en daar al een "Merci" maar heeft er iemand al jullie bedankt? Voor zomaar even alles op poten te zetten, voor zomaar even een jaar jullie sociaal leven op te geven? Van Katoen-ladies, dankzij jullie werd zaterdag een dag waarop Annick in ieder van ons aanwezig was!



Ik kan verder gewoon niet verwoorden hoe perfect het was! Indien je er bij was dan weet je het gewoon en dan zijn er geen woorden meer nodig. Laat het iets onder ons zijn, een herinnering voor later. Bedankt dat ik er een deeltje van mocht zijn!

Maar goed, nu over naar hetgeen u hier verwacht, de give-away tiens!

Weet u nog, vorig jaar rond deze periode? Ik werd bijna gek van emotie bij het horen van dit nieuws.
1 jaar begod, het vloog voorbij. 

Om dit te vieren kreeg dit kleine party-animal een speeldeken zoals bij haar .
I.p.v. de lussen rondom het deken, zit het touw in het deken.



Dus dit is wat u kan winnen! 
Ik beloof nog een post te wijden aan betere foto's maar er was geen tijd meer, want ik maakte het een uur voor z'n feestje.

Nog even ter info, het dekentje kan met of zonder de koord gemaakt worden, vierkant of rond en de stof kies je zelf uit mijn assortiment ;-)

En dan is er ook nog een troostprijs, ik maakte een opwarmertje voor de naaimarathon. Dus dit knikkerzakje gaat ook nog de deur uit.


Wat moet u hiervoor doen?

Wel! Tijdens de naaimarathon werd ik verliefd. Hij was robuust, hij sputterde niet tegen, hij deed gewoon alles wat ik vroeg. Dat in tegenstelling met het exemplaar dat ik thuis heb. 
Jawel ik heb het over de Bernina die ik daar voorgeschoteld kreeg.
Zelfs het lief vindt het niet meer kunnen, die streken van mijn Toyota.

Dus:
- laat een reactie achter met uw wijze raad over naaimachines,
- volger zijn of worden,
-  kies voor de knikkerzak of het deken,
- linken mag maar moet niet!
De Give-Away loopt tot 1 mei!

Easypeasy dus! En voor deze 2 dames smijt ik er nog een ontwerp voor een kast bovenop ;)

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away. en Van Katoen heb ik moeten missen... :(
    volger zijn ben ik al effkens.
    een tip voor een goed naaimachien: ik ben tevreden over mijn goedkope singer. Maar ik weet niet of dat de tip is die je wil horen... ;o)
    Goh het deken of het knikkerzakje, moeilijk hoor want het knikkerzakje is echt in een stofje dat ik eens aan de lopende meter wil vinden. Doe maar het dekentje, als onze zolder dan eindelijk speelzolder geworden is, gaat de opruim toch iets sneller.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De streepjesstof is van de nieuwe collectie van Ikea ;)

      Verwijderen
    2. oh dat zie ik hier nu pas... bedankt voor de tip!
      Maren

      Verwijderen
  2. Ooh, mijn jongens zullen helemaal weg zijn van het deken ! Als ik je één goede raad mag geven i.v.m. naaimachines : koop een degelijk machine, zoals een Bernina en je hebt geen zorgen meer aan je hoofd voor de rest van je leven ! (zegt een Singer-stikster, maar als ik opnieuw zou beginnen ...).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik wou juist te zeggen: ik moet nog eens op zoek naar mijn schetske!
    Wat het machine betreft: na de hel met de rommel van het Kruidvat en de naaimachine van de moemoe, ben ik zeerrrrr tevreden met mijn viking (husqvarna). Er zullen er waarschijnlijk betere zijn, maar voor mij is deze juist goed en (heel belangrijk) niet te ingewikkeld.
    De zoon hier heet ook Vince, dat is volgens mij een teken dat ik ga winnen! Knikkers hebben wij hier niet, maar speelgoed des te meer. Het dekentje is dan ook welgekome!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Van Katoen ook gemist..., maar heb wel meegeleefd op de verschillende blogs.
    Wat een leuk deken en zakje. Ik doe ook graag mee met de give-away, en aangezien ik ze alletwee leuk vind, mag jij kiezen.
    en ja ik ben natuurlijk al volger, en ik plaats zelfs nog een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is voor het ontwerp van een kast en het dekentje dat ik het doe hoor...al die kaarsen hier branden, Maria versieren met verse bloemknollen en Jezus naast den teevee zette, ge weet nooit dat het helpt hé ;) Qua machines: kiest een met een automatische knoopsgat maker en een goede motor. Ik heb een(tweedehandse) Lewenstein en voorlopig doet ie alles wat ik wil van hem...en dat dan nog stillekes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha :D Maar ik zei het al he, stuur gerust al een idee van uw kast door. Dat wil ik verniet doen. Straks denkt uw wederhelft nog dat ge aan rituelen doet!

      Verwijderen
  6. Naaimachines??? Mijn laatste 15 jaren achter een naaimachine heb ik altijd een Pfaff gehad. Bevalt me prima (inclusief boventransport). Wel op tijd een onderhoudsbeurt, want voor je het weet heb je weer een flink aantal km genaaid.... (geldt ook voor uw lockmachine ;)).
    Ik waag een poging voor de deken, schitterend en praktisch.

    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tips voor een naaimachine. Even denken. Moest ik nu een naaimachine moeten kopen (mijn tweedehandse Lewenstein wil jammer genoeg niet begeven :-) ), dan kocht ik 100% zeker een Bernina. Ik ben er nl. van overtuigd dat dat oerdegelijk materiaal is, zo van het soort dat tegenwoordig eigenlijk nooit meer gemaakt wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. Verder ga ik akkoord met S*fie hierboven, een automatisch knoopsgat en een stevige motor zijn heel belangrijk. Vraag in de winkel ook zeker of je eens een paar machines mag uitproberen, naar gebruiksvriendelijkheid enzovoort.
    Ik ga volger worden - dacht dat ik dat al was, maar blijkbaar niet. En ik plaats een linkje op m'n profiel. En o ja, als ik dan toch mag kiezen, dan graag de deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo'n speeldeken staat al zo lang op de to-do lijst, maar het komt er maar niet van. Het zou nochtans super handig zijn voor Lukas zijn duplobouwgerief. Ik doe dus heel graag mee!
    Over de naaimachine-aankoop: ga gewoon meteen voor degelijk materiaal, bernina dus. Wel duurdere prijsklasse natuurlijk, maar nooit myserie. Ik droom er ook nog van...maar eerst mijn singertje opgebruiken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof, zo'n speeldeken! Die zit ook al lang in mijn hoofd. Onze kids zouden wel weten wat ze erin kunnen (ver)stoppen...
    Ik heb vandaag na weken van twijfelen zelf een Bernina 330 besteld. Als dat geen toeval is! Dus mijn tip is: gewoon ervoor gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen