Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Over de Give-away en cadeautjes

Ik geef graag cadeautjes, echt ik zou eerder iets weggeven dan dat ik het zelf hou.
Zo was er de Harry-Potter lover vriendin en Pinterest. Zo'n boards zijn echt een hele hulp voor het geven/maken van cadeautjes. Zo nam ik pen en papier, euh, pen en porselein:



Tzijn toch de kleine dingen die een mens gelukkig maken he! Zij was er alleszinds blij mee.



De Give-away loopt trouwens nog tot volgende week dinsdag!
Nog even ter info, het dekentje kan met of zonder de koord gemaakt worden, vierkant of rond en de stof kies je zelf uit mijn assortiment ;-)


2 opmerkingen:

  1. als ik hier nog eens reageer, maak ik dan een extra kans of kom ik dan in de stalkerpot terecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ma gij zijt echt ni te schatten he :D voor originaliteit alleen al verdiende gij iets!

      Verwijderen