Pagina's

vrijdag 27 april 2012

Verkocht!

*haalt diep adem en zucht*

Het is zover, we hebben een huis gevonden! Zo plots, ok niet zo helemaal plots maar onze verwachtingen waren de laatste tijd niet meer zo hoog. We waren al een jaar op zoek naar een huis/bouwgrond/sleutel op de deur en af en toe gingen we naar een openbare verkoop. Net zoals afgelopen vrijdag, inderdaad een week geleden maar in de afgelopen week werd het lopen en plannen voor nu zo snel mogelijk alles in orde te krijgen, was er dus een openbare verkoop en waren wij de hoogste bieder.
Mochten we het huis niet gekocht hebben dan had ik zo'n openbare verkoop nooit meer gedaan. Zenuwslopend. Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen.

En dan komt het hé, dolenthousiast zoals altijd. Al dromen over de toekomstplannen en dan plots bedenk ik mij wat voor werk dit met zich meebrengt. En dan komt de eeuwige twijfelaar in mij op "hebben we er wel goed aan gedaan, wordt dit nu ons huis? ...." maar ik ben er wel van overtuigd hoor! De gedachte dat we hier geen jaar meer in het huurhuis moeten blijven maakt dat mijn geluk momenteel niet op kan!

Waarschijnlijk komen er hier nog andere blogberichten die het tegendeel beweren door al de stress maar voor die gedachte is er momenteel geen plaats. Enkel vreugdesprongetjes! 




Komt daar nog eens een extra sprongetje bij toen ik volgend pakketje in de brievenbus vond:



Hoezeee, de stof waar ik al maanden naar op zoek was!



*springt nog eens*

13 opmerkingen:

  1. super voor jullie!
    ik ben ook al bijna een jaar op zoek naar een huisje, en het is een moeilijke zoektocht,maar we geven niet op!

    en een mooi stofje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera een huis! Proficiat!
    Een eigen huis is echt wel zalig hoor! En inderdaad het zorgt voor extra werk en zorgen maar je bouwt toch iets op hé.. en het idee alleen al dat het helemaal van jou is en je ermee kan doen wat je zelf wil! Heerlijk.
    Het ziet er een héél leuk huisje uit, net een sprookjeshuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat!
    En ja, zo'n openbare verkoop is enorm stresserend hè. Wij zijn zo naar enkele gegaan, mee geboden, maar uiteindelijk een stuk grond gevonden dat uit de hand werd verkocht (zonder stress;))
    En nu genieten van het plannen maken om van jullie nieuwe huis een thuis te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, geniet van het plannen maken en elk stukje dat in orde komt, dat een heerlijke thuis mag worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er een schoon huiseke uit! en de stof! zalig! ik heb die ook ooit gehad en deze winter werd het een rokje voor mijn meid :) super kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat!! Een eigen huis is geweldig. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend! Ik kijk al uit naar de binnenkant en de voor- en na foto's!! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dikke proficiat en 't ziet er alvast de moeite uit. Wij deden één openbare verkoop en waren zo onder de indruk dat we niet eens durfden bieden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop(-en-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word mee blij voor u! :-) Lijkt me echt fantastisch, een eigen huisje :-) Wij zijn er nu nog niet echt mee bezig (want toch nog geen geld ;-) ), maar we dromen er wel vaak luidop van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dacht ook dat we verre van een huis gingen vinden maar kijk! Veel succes alleszinds met de (moeilijke) zoektocht!

      Verwijderen
  11. Zo spannend voor jullie! Nu is het voor echt hé. Het ziet er een 'degelijk' huis uit, dus volgens mij kan je er heel wat mee doen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Merci iedereen voor de lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen