Pagina's

woensdag 7 november 2012

Gezond plannen

Zou ik? Ja...nee... goh ik zal er nog is over denken.... alé ja kom, baat het niet dan schaadt het niet!

Zoals ge al weet ben ik nen eeuwige twijfelaar en zo ook twijfelde ik voor het boek "De Voedselzandloper" te kopen. Maar door al die wilde verhalen die ik her en der hoorde was ik toch wel nieuwsgierig, dus kocht ik het. Momenteel zit ik nog maar aan de helft van het boek maar ik moet zeggen, ik heb toch al enkele "huh?" momentjes gehad. Yoghurt niet gezond? Melkproducten tout court ongezond?
Nu, voor ik een oordeel vel over het boek wil ik het helemaal gelezen hebben. Maar ik besef wel dat gezond eten niet steeds aan de orde is, 1 van de belangrijkste redenen waarom dit bij ons nogal redelijk vaak de mist ingaat is vooral door de planning, alé ja.. Geen planning.
Ik zag hier en daar al eens een uitdaging voor het laten van suiker of het plannen van een weekmenu en laat het nu juist dat laatste zijn waar ik ook verandering in wil brengen.
Om mijn weekmenu wat aangenamer te maken zocht ik op Pinterest naar een weekplanner dat ik maar al te graag met u deel ;-)


http://thepeacefulmom.com/click-to-print-tpm-customizable-two-week-menu-planner/ - gratis

http://www.notonthehighstreet.com/lollipopdesigns/product/weekly-planner-pad - niet gratis
http://ariansstudio.blogspot.be/2010/01/free-weekly-planner_14.html - gratis

http://www.artsyfartsymama.com/2012/01/lets-get-organized-printable.html - gratis en verschillende kleuren



4 opmerkingen:

  1. Aan een menuplanning ga ik mij voorlopig niet wagen, maar je brengt me met je pinterestideetjes wel op inspiratie voor het ontwerp van mijn eigen agenda. Merci :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. laat u volledig gaan zou ik zo zeggen :p En ik moet toegeven, toen ik met die weekmenu begon zag ik ook wel meteen een ontwerpke voor nen agenda in mijn hoofd. Nu nog eens op papier zetten!

      Verwijderen
  2. schoon, ik zou haast zin hebben om ook terug aan een weekmenu te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen