Pagina's

dinsdag 20 november 2012

Freebie

Een record! 2 blogposts op 1 dag. En waarom val ik u nu lastig 2x per dag? Wel het gezond plannen lukt aardig. Dit is de tweede week dat er een weekmenu aan de frigo bengelt. En zalig dat dat is! Geen stress, geen "wat gaan we nu weer eten", geen last minute nog naar de winkel spurten. Buiten vandaag dan want ik was het elementaire van een quiche vergeten... nl. bladerdeeg. Maar bon, het werkt en dat is het belangrijkste!

Ik had vorige keer al enkele voorbeelden aangehaald die je kan gebruiken maar t'was toch niet helemaal naar mijn zin. Dus maakte ik er zelf eentje. Eentje die ik hier met jullie deel. Een gratis'ken of een Freebie gelijk ze zeggen.
Stelt u hier geen megagrafische print voor hé, tis maar uit sympathie dat ik dat hier deel met jullie ;-)



Hierbij nog de rechtstreekse link naar het PDF'ke.

14 opmerkingen:

  1. Hé, merci!!! Ik ben enorme fan van een weekmenu, doe dat al ruim een jaar...
    Die van jou ga ik eens gebruiken om afwisseling aan het prikbord te scheppen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och en ik al content met mijn 2 weken :p veel plezier der mee, kvoel mij vereerd!

      Verwijderen
    2. Check mijn blog vandaag!
      En heb jij nog tips, laat ze dan maar horen!
      Katrien.

      Verwijderen
  2. Leuk om te ontdekken dat de wereld uiteindelijk toch klein is! We wonen nu 10 jaar in Liederke en bevalt me goed! Waar was je thuis en waar woon je nu?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das ook al een tijdje dan, ik woonde ook in Liedekerke aan de civiele bescherming. Nu woon ik in De Pinte, de wederhelft is van Kuurne(bij Kortrijk) dus maar middenin genomen :) Maar kzit wel nog wekelijks in Liedekerke hoor!

      Verwijderen
  3. Weekmenu's zijn inderdaad wreed handig! Tijdens de keukenverbouwingen heb ik er geen kunnen maken, maar binnenkort ga ik er weer mee starten. Het vriendje saboteert soms wel mijn menu's: de helft van de tijd kookt hij en vaak heeft hij op het laatste moment toch geen zin om te maken wat er gepland stond. Anderzijds mag ik content zijn dat hij zo vaak kookt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe, hier ben ik het die zou saboteren :D Ik zag er tegen op om daar aan te beginnen, zo op zondagavond plannen voor een hele week. Maar eigenlijk gaat dat wel vlotjes. Ik dacht vooral "hoe kan ik nu weten op zondag waar ik vrijdag zin in ga hebben". Maar eigenlijk kijk ik er altijd wel naar uit wat er op de menu staat :p

      Verwijderen
  4. Wauw, ik vind dat er toch kei professioneel en sjiek uitzien! Moet ik bijhouden en afdrukken :) Superleuke blog trouwens, ik ben blij dat 'ik jou ontdekt heb' het laatste halfuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alé merci :) *bloos* jouw blog volg ik al een tijdje!

      Verwijderen
  5. Weekmenuten gaat bij mij met stoppen en herbeginnen. Nu is het even de stopfase, maar als ik herbegin, is het zeker met uw ontwerp. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ik vrees dat dat hier ook zo zal zijn, ik was al en retard met mijnen 2de weekmenu... alé te hopen dat mijn ontwerpken dan goeie vibes geeft :)

      Verwijderen
  6. ik zo uda ook es moeten doen want hier is het altijd miserie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook een fervente weekmenuter, bespaart me een hoop tijd en denkwerk! Merci voor het pdf-ke, ik gebruik hem zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi danku, elke week schrijf ik t weekmenunop een schoolbord maar en houden ons er niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen