Pagina's

dinsdag 20 november 2012

Hippe schoentjes

Het is zowat al een traditie, Petit Bazaar begon afgelopen weekend aan zijn 8ste editie.
Och wat keek ik hier weer naar uit, de geweldige sfeer die er hangt. Al die zwangere dames. Het overleuke behang. De handgemaakte kleertjes. En af en toe eens een  buggy die over uw tenen rijdt. Maar dat nemen we er maar al te graag bij.

Dit jaar mocht ik zelf echter aanwezig zijn aan de andere kant van het gebeuren.
Zo hielp ik Annapops bij het passen van de mooiste schoentjes bij al die (mondige) kleuters en peuters.
Zei ik al dat ze mondig waren? Maar dat mocht. Want zeg nu zelf, kan u nee zeggen tegen die, met vuil beplakte, gezichtjes?



Anna Pops kan je in Aalst vinden in de Eugeen Bosteelsstraat 10.

5 opmerkingen:

  1. Schitterende schoentjes!!!!
    Ik kwam terecht op je blog, door de naam...zo grappig!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha das ook nekeer wat anders :D Welkom zou ik zo zeggen! Kzie aan jou Pinterest pagina dat ik ga overeenkomen met u ;)

      Verwijderen
  2. Ik heb al spijt dat ik niet naar Petit Bazaar geweest ben... schoon schoentjes. Ging dan maar eens naar de website en zag dat de thuisbasis Aalst is!! Dat is dan weer een meevaller:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze heeft enkel een winkeltje aant stadspark maar mocht je er eeeecht niet geraken dan kan je wel bellen/mailen en stuurt ze het op. Tis een kleine troost ter vervanging van Petit Bazaar :)

      Verwijderen