Pagina's

woensdag 28 november 2012

Hier brandt de lamp

Hoewel ze, puur theoretisch, nog niet kan branden daar de draden nog niet aangesloten zijn, maar de eerste elektriciteit werd wel gelegd op de bovenste verdieping.
Jaja t'is niet omdat het hier een tijdje geleden is dat u een update kreeg dat er hier niet gewerkt wordt!


De ramen werden afgewerkt met gyproc en ik zag al meteen voordelen van de dakramen. Ik denk niet dat er hier nog veel vuile pootjes of afdrukken van kattenneusjes te vinden zullen zijn.





Verder werd er nog meer gyproc gehangen en elektriciteit geplaatst.
Ons plafond zal boven 3.60m hoog zijn, daarom de laatste foto om dat even te verduidelijken ;-)





Tis bijlange nog niet af he mannekes, maar kom na 4 maand verbouwen mag ik wel blij zijn met het resultaat van mijn superteam!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er al goed uit! Succes met de verdere werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat het zo vooruitgaat! Bij ons was dat wat minder in het begin. Maar dat komt er waarschijnlijk van als je het niet zelf in de hand hebt en je huisbaas ook nog eens je schoonvader is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het hier ook niet altijd in de hand maar we verbouwen enkel op zaterdag waardoor mijn alziend oog er bij is :D

      Verwijderen