Pagina's

woensdag 24 april 2013

De homesale is een feit!

Ha geduld, neen dat ken ik dus niet. Ik nam het heft in handen en besliste toch een homesale/tuinverkoop te houden op 15 juni! Schrijf dat al maar in't groot in uwen agenda!
Ik verspreidde het nieuws al via Facebook en blijkbaar is dat nog geen slecht gedacht gezien de hoeveelheid binnengekomen mails!

Kriebelt het ook om eens te snuisteren in uw kasten wat ge kwijt wilt?
Klik dan snel op deze link !

Meer nieuws volgt nog wel, met een schoon affiche'ke enal.


Edit: ik heb de datum aangepast naar 15 juni!

3 opmerkingen:

  1. Een jeuj voor het idee en dan een bweirk voor de datum. Want ik kan niet... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hebt gij dan ffkes chance. Ik was blijkbaar iets redelijk belangrijk vergeten dus ik schuif het een weekje op. 15 juni dus!

      Verwijderen